Module 3.1 – Introductie Copy

Als jij wilt groeien met je bedrijf, dan heb je een aanbod nodig waar je mee kan groeien.

Iets waarmee je mensen gewéldig kan helpen, beter dan je ooit hebt gedaan, en waardoor mensen staan te springen om met jou te mogen werken.

Het moet goed in elkaar zitten én er een lekker sausje overheen zijn gegooid, waardoor mensen denken: dat krijg ik ergens anders niet, hiervoor moet ik écht bij haar zijn.

 

Als ik zelf aan mijn aanbod zit te sleutelen probeer ik altijd te bedenken: hoe zou het er in mijn wildste dromen uitzien? Wat zou het echt te gék en onderscheidend maken? Hoe kan ik het zo in elkaar zetten dat ik het gevoel heb dat ik goud ga verkopen?

Soms poppen er dan ideetjes op die ik niet direct uitvoer, omdat ik nog niet helemaal weet hoe of ik de mogelijkheden er nog niet voor heb. Maar als je het idee hébt, kan je vanuit die inspiratie bedenken: wat is er wel mogelijk?

Het allerbelangrijkste aan je aanbod is dat mensen er ook echt mee geholpen zijn.

Dat het doet wat het moet doen: jouw klanten het resultaat geven waarvoor ze bij je komen. Dat maakt het – voor de juiste klanten – al grotendeels onweerstaanbaar.

Wat daar bovenop mag komen, en wat jou zal helpen om jezelf en je aanbod onderscheidend in de markt te zetten, is dat waar jíj dolenthousiast van wordt en waar jouw unieke talenten en kwaliteiten alle ruimte krijgen.

Zoals ik net al zei: jij moet het gevoel hebben dat je goud staat te verkopen. Wees dolverliefd op je eigen aanbod en 100% overtuigd dat dit de allerbeste stap is die (jouw lievelingsklant) kan nemen.