Module 3.4 – Het sausje Copy

Je aanbod staat! Yes!

Maar: we zijn nog niet helemaal klaar. Er mag nog een sausje overheen.

Om dat sausje klaar te maken, mag je even met me mee naar dromenland.

Stel je voor dat er níets is dat je tegenhoudt om het meest te gekke aanbod ever te maken.  Je bent een bekende naam, iedereen wilt met je werken, bedragen en investeringen zijn geen bezwaar. Hoe zou je aanbod er dán uitzien?

Denk bijvoorbeeld aan locaties waar je gebruik van wilt maken, de cadeautjes die je vooraf, tussendoor en achteraf wilt sturen, de manier waarop je je branding in het traject wilt verwerken, externe experts die je erbij wilt halen, ervaringen die je je klant wilt laten beleven.

Maak het zo gek als je wilt. Laat alle remmen los en zet ‘ja-maar’ stemmetjes aan de kant. Doe alsof je al 5 jaar verder bent, succesvoller bent geworden dan je nu durft te dromen en dat het méér dan logisch is dat je dit soort stappen gaan zetten.

Pak een leeg vel papier, zet een timer op 10 minuten (dit is de minimale tijd – ben je nog volop aan het dromen, ga dan vooral door!) en laat je helemaal gaan.

 

 

Staat het op papier?

Dan gaan we natuurlijk kijken welke van deze elementen je wél nu al in je aanbod kan verwerken.

Het is misschien niet allemaal direct mogelijk zoals je net hebt bedacht, maar je kan wel bedenken wat er áchter jouw grootste plannen zit.

Welk gevoel, inzicht, ervaring wil je je klanten geven? En hoe kan je dat nu al wél doen op een manier waardoor ze zich ultiem gezien en begrepen voelen?

In plaats van een retraite op Paaseiland is een livedag op een prachtige locatie in Nederland waarschijnlijk al wél mogelijk.

Als een complete lijn van schriften, pennen, briefpapier, tassen en t-shirts in jouw huisstijl nog een stapje te ver is, kan je er wél voor kiezen om je logo op stickers te laten drukken.

Pak je prachtige aanbod uit module 3.3 erbij, leg je te gekke ideeën uit deze module ernaast en kijk hoe je je aanbod kan aanvullen en uniek kan maken door je dromen erin te verwerken.